
Dupa doua zile de la accident, conducerea unui sistem arunca vina pe un singur om. Unde e siguranta feroviara?!
Tinand cont de aceasta solutie, peste un timp se poate intampla acelasi eveniment sau mult mai grav.
Cum este posibil ca un tren sa ajunga din urma alt tren si sa-l tamponeze?! Erau amandoua pe aceeasi linie si trenul de calatori circula cu viteza de cateva ori mai mare decat marfarul. Cum sa nu se intample tamponarea.
Tot sistemul s-a rezumat la un singur om. Inseamna ca sistemul nu e sigur.
A trecut pe rosu pentru ca instalatia de pe locomotiva ii permite. Nu e sigur sistemul, nu omul. Sistemul a gresit: a pus un tren de viteza sa circule in spatele unui tren marfar. Cum sa lasi viata la sute de persoane in mana unui singur om fara ca sistemul sa ofere siguranta.
Sistemul se conduce dupa niste regulamente, legi, etc. Cine conduce?! Conducerea. Conducerea e vinovata. Daca trenurile nu erau pe aceeasi linie nu se intampla nicio tamponare.
Tot ce inseamna CFR va pierde daca se da vina pe acarul Paun.