ISTORICUL COMPANIEI BIOTUR
Compania Biotur si-a inceput activitatea in anul 1996 ca Farmacie Veterinara in orasul Turnu Magurele.
Dupa 2 ani de activitate, prin stabilirea unor relatii de colaborare si incredere cu principalii producatori nationali si importatori de produse medicinale, s-a luat decizia infiintarii unui depozit regional in Alexandria, cu scopul de a deservi judetele invecinate.
Prin perseverenta si seriozitate, activitatea companiei a crescut an de an, iar in prezent avem un statut de distribuitor regional fiind prezenti in 18 judete: Teleorman, Giurgiu, Olt, Dolj, Valcea, Gorj, Mehedinti, Arges, Dambovita, Prahova, Brasov, Calarasi, Buzau, Braila, Galati, Bacau, Ialomita, Vrancea si Bucuresti.
Produsele importate sunt disponibile pe tot teritoriul Romaniei prin curierat rapid.
Compania Biotur are in prezent legaturi economice cu peste 80 de furnizori, din care 28 externi.
Portofoliul actual de produse numara aproximativ 5000 de articole reprezentate de medicamente de uz veterinar, parafarmaceutice, instrumentar medical, produse pentru igiena publica, hrana si accesorii pentru animale de companie, inlocuitori de lapte, premixuri si aditivi furajeri, etc.
PARTENERII COMPANIEI BIOTUR
Nu intamplator am fost selectionati sa reprezentam in Romania producatori externi importanti din: Italia, Germania, Olanda, Franta, Cehia, Spania, Ungaria, Bulgaria, Belgia, Polonia, China si Pakistan.
Producatorii nationali pe care ii reprezentam sunt: Romvac, Crida Pharm, Vanelli, Premivet, Delos, Meduman.
Companiile farmaceutice externe pe care le reprezentam ca si distribuitori sunt: MSD-Intervet, Ceva Sante, Richter Pharma , Merial, iar in calitate de subdistribuitori asiguram produse de la KRKA, BOEHRINGER, NOVARTIS, SOGEVAL, VIRBAC, KELA, PROVET, INTERCHEMIE, VETOQUINOL, ORION, ZOETIS, BAYER , etc...
Avand in vedere cerintele de produse din Romania si evolutia pietei medicamentelor , ca strategie de viitor suntem in cautare de noi parteneri.
ECHIPA BIOTUR
Suntem o echipa tanara, cu experienta in domeniu, formata din 68 de membri organizati pe departamente:
- Administrativ - financiar - contabil (7 angajati);
- Vanzari (10 angajati);
- Marketing (3 angajati);
- Achizitii (3 angajati);
- Logistica (14 angajati);
- Inregistrari (2 angajati);
- Resurse umane (2 angajati);
- Gestiune (16 angajati);
- Productie (7 angajati);
- Paza (4 angajati);
Ca prioritate avem perfectionarea continua prin training-uri de specialitate si responsabilizarea personalului, pe fiecare departament in parte.
Avand in vedere evolutia din ultimii ani si planurile de perspectiva ale companiei dorim consolidarea si marirea echipei pe viitor!
DOAMNE, OCROTESTE-I PE ROMANI!