Dumitru Vasile, un rahat de poetas de tarabă, îl critică pe H.R.Patapievici. Moşule, mergi la psihiatru, ai urgentă nevoie!

08 Iulie 2014, 00:20 | 4994 vizualizări | 34 comentarii
Car Universal
Ecouri Dunarene

Cum bine se ştie, orice prost crede că lumea este atât  de mare cât poate el să cunoască. De acest lucru ne convingem zi de zi. Ultimul  exemplu în acest sens este un individ, un bătrânel care abia îşi târâie "aerele" dar a crezut de cuvinţă să critice un scriitor român valoros. Dumitru Vasile Delceanu, un individ care se crede poet, a avut tupeul să vorbească în următorii termeni despre Horia Roman Patapievici.

"Omul recent" al culturii române a ajuns batjocura unui linge-blinde, care a avut, probabil, vise erotice cu Daciana Sârbu, tarfulita care a reuşit să-l despartă pe V.Ponta de soţie, deşi aceasta era gravidă cu mincinosul naţiei. Cum Daciana l-a găsit vinovat pe Patapievici de toate relele ( "citiţi pe internet"), D.Vasile a considerat că trebuie să-i dea o mână de ajutor. Fiţuica Primăriei turnene a publicat, sub semnătura medicului care are nevoie de medic, V.Munteanu, un articolaş despre Eminescu.

La sfârşitul articolului, D.Vasile are o exprimare de "rahat": "Oricât s-ar sforţa(!) nişte mortăciuni ca patapievici (cu litera mică, e supărat rău Vasile!n.n.)şi cei din cireada lui să-l îngroape, nu vor izbuti". Băi, mortăciune penibilă, dacă ai ajuns tu să vorbeşti despre Patapievici, s-a întors pământul cu fundul în sus. Un rahat urât mirositor, precum Vasile, a devenit criticul unui mare scriitor român. Ce să mai spunem despre un individ care ajuns la bătrâneţe să se creadă vreun G.Călinescu! Mai, Munteanule, ia-l de mână pe Vasile D. şi mergeţi urgent la un psihiatru. Aveţi nevoie!

Citeşte şi
Comentarii (34) Adaugă comentariu
Petre Ioan Crețu pe 14 Mai 2021, 12:32
#34
Gata, te-ai liniștit?
Am vrut să știu cine este autorul articolului de față, nu am reușit, așa că nu mă interesează persoanele c*rajoase din spatele unei tastaturi/ Vroiam să-i spun că poetul Dumitru Vasile-Delceanu a murit ieri 13.05.2021, fie-i țărâna ușoară și să-l /s-o întreb dacă s-a liniștit.
O fosta colega pe 09 Aprilie 2016, 19:44
#33
Scuze
Daca e posibil si daca pot fi inteleasa,cer scuze cititorilor pentru agresivitatea si vulgaritatea limbajului suburban al comentariilor anterioare,incalificabile.Pacat,mare pacat...Avem libertatea de opinie,dar trebuie sa avem si decenta si responsabilitatea manierei de exprimare.

Vasile Dumitru ramane in memoria elevilor un profesor adevarat,iar pentru cititori,un poet sensibil si profund care merita un loc[pe care nu-l are] in Uniunea Scriitorilor.

Stilul pamfletar,produs al unei umori necenzurate,ca si la HRP,poate fi discutat .Conduita de pana la revolutie este si ea discutabila.Ce lasa bun [as spune valoros] in urma sa,este,indubitabil,de apreciat.Inainte de a arunca piatra,sa se judece fiecare pe sine...

Fost salariat Electroturris. pe 26 Iulie 2014, 17:10
#32
Lui #31= emil.
COMENTARIILE TALE IN LIMBA // engleza// de BALTA N-AU NICI UN CHICHIREZ!!. UN LUCRU ESTE CERT: AI NEVOIE DE PSIHIATRU!!!.
CORNEL pe 13 Iulie 2014, 10:26
#31
Iertaţi-mă!
Vă rog mult să mă iertaţi ...SUNT UN MARE PROST dar sunt bolnav şi iată, am uitat să-mi iau medicamentele...Sunt stressat şi vreau şi eu să fiu băgat în seamă...BĂGAŢI-MĂ ÎN SEAMĂ,CĂCI EU ŞTIU TOT,UNEORI SPUN CHIAR ŞI CE NU ŞTIU!...Acum când scriu aceste rănduri plâng şi vă cer scuze tuturor celor ce mi-aţi citit PROSTIILE,INEPŢIILE ŞI PĂRERILE MELE DE OM CULT...m-am sculat aşa cum m-am culcat:UN OM BOLNAV...Doctore Munteanu,IARTĂ-MĂ!...Gata mă duc să-mi iau medicamentele simt cum vineeeee...MĂ URMĂREŞTE CHIAR ŞI AICI ÎN BAIE?....PROŞTILOR,CE V-AM PĂCĂLIT...Eu sunt profesorul viitorului,fără catedră!!!My name is forever CIORNEL!Let me rest in peace!
CORNEL. pe 12 Iulie 2014, 18:13
#30
Lui Emil (fara domn).
E bine ca te-am manip**at ca sa-ti dai arama pe fata dle //profesor//??. Ha, ha,cum bine zice dl. Presedinte Basescu. Dlui mai spunea ca din scoli ies multi tampiti. Grav este ca unii ajung dascali tampiti. Ca tine!! O nedumerire: CUM MAMA DRACULUI, IMEDIAT CE SE OBTIN NISTE REZULTATE DEZASTRUOASE LA TESTE NATIONALE, INCEP PUSLAMALELE SA ABATA ATENTIA OPINIEI PUBLICE IN ALTE DIRECTII?? .MAI ANIMALULE, CE NU-TI PLACE NU CITI!! DACA AI FI CAPABIL SA SCRII,AI FI SCRIS PANA ACUM, N-AI FACE PE PROSTUL CA NU STII UNDE SA-TI PREDAI //OPERELE//. ESTE SIMPLU: DA-LE LA TURNU CU STIRI.
Emil pe 12 Iulie 2014, 13:58
#29
M-am înşelat!
Domnule C I O R N E L,cred că faci parte tot din turma abjecţilor puturoşi care scriu sub protecţia anonimatului "dându-se culţi în cap".Păcat,mare păcat...
CORNEL. pe 12 Iulie 2014, 12:50
#28
Dlui EMIL.
Cea mai mare greseala a dtale este ca dai lectii de limba romana!. Las-o balta, e prea dulce si frumoasa ca s-o spurci cu cacofonii. Zici ca esti profesor, atunci sunt explicabile //succesurile// elevilor la invatura. SFATUL CU ARTICOLUL RAMANE VALABIL. O SUGESTIE: CONSULTA-L PE DL P-ROF. MIRCEA (TUTU) DRAGNEA INAINTE DE A-L PREDA REDACTIEI.Dupa cate stiu este membru al Uniunii Scriitorilor din Romania si admirator al lui Patavieci.
CORNEL. pe 12 Iulie 2014, 07:42
#27
Dlui EMIL.
: AI ARTICOLE PENTRU REVISTA, MERGI LA PRIMARIE LA DL IN G CIUPITU.
bla bla pe 12 Iulie 2014, 01:13
#26
bla bal
Pentru Delceanu - BULGAREEEE

Stie el, acest profesoras mediocru si ingamfat
Emil pe 11 Iulie 2014, 21:51
#25
Domnului Cornel,
Sunt de acord cu dumneavoastră în mare parte,dar trebuie să recunoaşteţi că sunt multe articole plictisitoare copiate în mare parte de pe internet pentru care nu s-a cerut dreptul de publicare,sunt mulţi aşa-zişi scriitori care-şi bat joc de limba română,sunt articole ce nu prezintă interes decât numai pentru autor...Eu am apărat prestigiul revistei mai mereu pe acest site care mi se pare destul de abject nu numai prin articolel subţiri cât prin faptul că aceptă comentarii injurioase ale unor analfabeţi.Da aş dori să public pentru revistă dar nu cunosc modul în care pot intra în contact cu cei care administrează această publicaţie.Cu stimă,Emil.
CORNEL. pe 11 Iulie 2014, 06:38
#24
Lui EMIL.
Dragul meu, de ce crezi ca revista este utila si interesanta numai pentru faptul ca tie iti place un anumit colaborator. Daca n-as risca sa mi se arunce-n cap un hardau de zoaie de catre niste analfabeti, ti-as da mai multe relatii. Eu am toate numerele revistei si cunosc MULT MAI MULTE DECAT TINE. Tu stii ca dl. Marian Nazat NU SCRIE pentru revista, articolele care-ti plac tie SUNT LUATE DIN JURNALUL NATIONAL, cu acordul sau!! ASA CA,DACA TIE ITI PLAC NUMAI ACELEA, DE CE NU CITESTI J.N. SI NU LASI REVISTA PENTRU ALT CITITOR?? DACA NU ARE VALOARE, DE CE SE EPUIZEAZA RAPID, NUMAI PENTRU CA ESTE GRATUITA?? DACA TU SI ALTII CA TINE CREDETI ASTA, VA INSELATI AMARNIC.IN CEEA CE-L PRIVESTE PE DL MARIUS CONCITA SI PE ALTII, TE ASIGUR CA NU AU FOST SCOSI.NU TE SUPARA, DAR NU TE ERIJA IN GLASUL OPINIEI PUBLICE!!!. SI-O INTREBARE CHEIE: TU DE CE NU SCRII?????.
Emil pe 10 Iulie 2014, 22:41
#23
Revista mai poate fi salvată!
Sunt un cititor constant al revistei dar în ultimul timp după ce unii din colaboratori s-au retras şi aici aş aminti pe prof.Concita,care avea nişte articole interesante,publicaţia şi-a pierdut din culoare.Este anostă,lipsită de conţinut,pe sc*rt nu mai poate fi citită.Singurele articole ce mai ţin revista sunt ale lui Marian Nazat care cu talentul său mai atrage o parte din cititori.De ce să irosim o posibilitate în a face faimă oraşului?De ce vrem cu orice preţ să transformăm revista în maculatură?
Fost salariat Electroturris. pe 10 Iulie 2014, 06:34
#22
Lui Mitica.
S-a pornit de la ceva si s-a ajuns la cu totul altceva, care nu are nici o legatura cu acel// ceva//.DACA VREI SA FII CINSTIT SI CORECT- NU NUMAI TU,CI SI ALTI COMENTATORI CARE SE DAU MARI ANTICOMUNISTI,ACUM CAND STIU CA NU MAI SUNT // OCHI ALBASTRI// SI //TIMPANE ULTRASENSIBILE//, JURA PE ACEST SITE( CHIAR SUB NUMELE FICTIV CE TI L-AI DAT) CA N-AI APLAUDAT CU INSUFLETIRE //GENIALELE// VORBE SI INDICATII PRETIOASE ALE LUI NICU CEASCA.?! DLE CRACEA, GATA CU PORCARIILE, NU MAI PRIMI ALTE COMENTARII. PROBABIL PE VASILE IL DOARE-N FUND, IAR NOI CARE CITIM ASEMENEA PORCARII SUNTEM NISTE IDIOTI!!
alt angajat Teldrum pe 09 Iulie 2014, 17:58
#21
Sa fim corecti
Mitica, pentru a fi prof de liceu este necesar sa ai studii universitare de lunga durata(4-5ani).Gradele didactice-definitivat, gradul 2,gradul 1- vin pe urma. Deci scrii si gandesti prostii. Vasile Delceanu e un COMUNIST, iar faptul ca e batran e adevarat, dar nu rusinos..
Acelasi martor ocular. pe 09 Iulie 2014, 13:37
#20
Scuze pentru completare.
//MITICA// de ce nu ceri sa fie martori cei care au primit carnete de revolutionari ( doi au murit, Pasca si Brezae, dar mai sunt Tutunaru, Ceangaru). Florescu a fost adus de acasa dupa fuga lui Ceausescu, a primit arma alaturi de garzile patriotice si a aparat uzina de //teroristi???//.EU ZIC SA PUNEM PUNCT CA ALTFEL SE MAI AFLA SI ALTELE!!.DE EX. DINTRE CEI CARE S-AU DECLARAT REVOLUTIONARI, CU O ZI INAINTE NU-SI MANIFESTASERA INDIGNAREA FATA DE// HULIGANII// DE LA TIMISOARA??? AMIN11
Martor ocular. pe 09 Iulie 2014, 13:18
#19
Pentru //mitica//=#16.
N-AI NIMERIT-O CU COMENTARIUL TAU: -INGINERUL DE CARE VORBESTI NU SE AFLA IN UZINA DEOARECE LA INDICATIA SECURITATII FUSESE IZOLAT(CITESTE CONCEDIU DE ODIHNA FORTAT), FIIND CATALOGAT CA ELEMENT PERICULOS( TATAL SAU FUSESE DETINUT POLITIC 16 ANI IN INCHISORILE COMUNISTE, AVANDU-L COLEG SI PE CORNELIU COPOSU),- ACESTA NU-L CUNOASTEA PE PROF. DUMITRU VASILE, DUPA CUM SI DUPA 1989 L-A CUNOSCUT FOARTE PUTIN. CA SCRIU AMANDOI LA ECOURI DUNARENE NU ARE NICI O LEGATURA CU MAHALAGISMELE CE SE MANIFESTA PE TEMA PATAPIEVICI. DOMNUL ING. BICIU CONSTANTIN, MEMBRU SI CONSILIER P.D.L. FIIND CUNOSCUT CA UN OM CORECT, OBIECTIV SI COMPETENT ESTE RUGAT SA-I CEARA DLUI CRACEA SA PUNA PUNCT ACESTEI MASCARADE!!. ESTE DE DORIT CA LA CEST SITE SA AIBA ACCES OAMENI SERIOSI.
Mitica pe 09 Iulie 2014, 12:19
#18
Pentru toti lingaii lu' Vasile Dumitru
Voi stiti ca in data 17-18 decembrie 1989 a venit la IME Tr.Magurele,in calitate de secretar PCR al Liceului UNIREA,ca sa confectioneze bate pentru lupta impotriva revolutionarilor de la Timisoara?Asta il puteti intreba si pe ing.Mircea Florescu,constantul coleg si colaborator al lui Vasile Dumitru la Revista Ecouri Dunarene.In anul in care a venit ca profesor la Liceul Unirea,Vasile D.,nu putea sa exercite meseria de profesor,intrucat nu avea gradul necesar si dreptul sa predea limba romana la un liceu.Dar,se pare ca partidul de atunci l-a ajutat si ulterior a devenit director si chiar senator PSD.Ce rusine,in ce tara traim!
io pe 09 Iulie 2014, 06:44
#17
acelasi
Sincer nu am citit nimic din acest HRP, dar din citatele postate de hypolita pot trage o singura concluzie.... omu e scatofil, alienat mintal.... si ma intreb..... cum poate vreo editura sa i publice asemenea ineptii?!?!?

wvvrerr pe 09 Iulie 2014, 02:19
#16
un singur argument
doar pentru ca are carnet de revolutionar e suficient sa-l cataloghez ca fiind hahalera

poate e inteligent, poate e cult, dar cu siguranta e nemernic

atat timp cat accepta beneficiile aduse de pe urma unui carnet de revolutionar, e un vierme
hai sictir pe 08 Iulie 2014, 19:37
#15
hai sictir
ba, da tu cine esti ma nene???? ai raspuns exact ca ... la o regurgitare!!!
Alt fost elev.. pe 08 Iulie 2014, 19:33
#14
Domnule pofesor Dumitru Vasile..
CAINII LATRA CARAVANA TRECE!. CE E VAL CA VALUL TRECE, NU SPERA SI NU AI TEAMA DE TE-NDEAMNA, DE TE CHEAMA, TU RAMAI LA TOATE RECE!!.CA SA FIU IN RAND CU h.r. patapievici-ma pis pe gardul tau, bosorogule!!
cristi pe 08 Iulie 2014, 17:50
#13
fost comunist
an ziua revolutiei redacta o scrisoare de felicitare lu ceausescu pt modul cum a ;rezolvat situatia'' de la timisoara! aducea osanale tovarasilor iar pt cei care asi mai aduc aminte proslavea comunismul! acum are carnet de revolutionar!
un fost elev pe 08 Iulie 2014, 13:00
#12
pentru Domnul prof.Vasile
-sunt un fost elev si am terminat liceul undeva in anii '90,iar la obiectul Limba si Literatura Romana am avut sansa sa am in fata mea, la catedra un mare om,un mare cadru didactic:prof.Dumitru Vasile;atunci cand preda capta atentia,atragea numai ascultandu-l;dar ce sa vezi,probabil in spatele acestui articol se ascund nume mari din invatamantul turnean ca A.A.,P.G. oameni de un caracter infect,chiar astia sa fie cei care il critica pe domnul profesor Dumitru Vasile?

Ii doresc domnului profesor Dumitru Vasile sanatate multa!Sa traiesti cat mai mult maestre!
Ilie de la scularie pe 08 Iulie 2014, 10:09
#11
@Spartanului
Spartane, eu nu sunt invidios pe acest ipochimen, ci de-a dreptul furios. Cine este el sa-l balacareasca pe Eminescu? Sa-si bata el joc de romani? Ce mare om de cultura este acest imbecil furios pe poporul care-i rabda ineptiile escatologice? Si tot noi suntem inculti, ai? Tu-va cultura voastra de sfertodocti cu aere de somitati!!! Sa ne ducem sa ne cautam la cap, ai? Du-te tu si cauta-ti bunul simt, si apoi mai vorbim noi ce si cum.
spartanul pe 08 Iulie 2014, 09:12
#10
incultilor
Cei care il criticati va considerati,, cititi,, ? Nu mai incetati cu insultele la adresa cetatenilor? Sa ajungeti voi, criticilor la nivelul celor pe care-i criticati si pe urma sa scrieti. Mi-e mila de parintii vostri sa vada ce odrasle au la usa casei. Duceti-va sa va tratati la cap. Aveti nevoie de control. Nu v-o mai irositi barfind pe unii si pe altii. Va credeti perfecti? Nu sunteti nici macar oameni normali, dar perfecti. Un om normal isi vede de treaba lui, nu se uita in ograda altora. . . . .

Sunteti invidiosi, de fapt mi se apleaca cand vad atata rautate intr-un oras atat de mic.

Dumnezeu sa va ierte!
hypolita pe 08 Iulie 2014, 07:58
#9
si despre eminescu
Eminescu nu ne mai poate apărea decât ca exasperant de învechit. Or, se știe, supremul argument împotriva cuiva, azi, este sentința ‘ești învechit’. Iar cultura română din ultimii ani, în lupta pentru integrare euro-atlantică, nu dorește decât să scape de tot ce este ‘învechit’ – adică sa fie progresistă. Pentru nevoia de chip nou a tinerilor care în cultura română de azi doresc să-și faca un nume bine văzut în afară, Eminescu joacă rolul cadavrului din debara.

cred ca sunt edificatoare asemenea mostre din putul gindirii HRP
hypolita pe 08 Iulie 2014, 07:57
#8
citate doi
- “In toată istoria, mereu peste noi a urinat cine a vrut. Cînd i-au lăsat romanii pe daci în forma hibridă strămoşească, ne-au luat în urină slavii: se cheamă că ne-am plămădit din această clisă, daco-romano-slavă, mă rog. Apoi ne-au luat la urinat la gard turcii: era să ne înecăm, aşa temeinic au făcut-o. Demnitatea noastră consta în a ridica mereu gura zvîntată iar ei reîncepeau: ne zvîntam gura la Călugăreni, ne-o umpleau iar la Războieni, şi aşa mai departe, la nesfîrşit. Apoi ne-au luat la urină ruşii, care timp de un secol şi-au încrucişat jetul cu turcii, pe care, în cele din urmă, avînd o băşică a udului mai mare (de, beţiile…) i-au dovedit.” (pag.63)

“Cu o educaţie pur românească nu poţi face NIMIC.” (pag.56)

hypolita pe 08 Iulie 2014, 07:55
#7
citate
iata citeva citate din emanatia telectualului HRP

Iata o serie de citate din volumul “Politice” de H.R. Patapievici, ediţia 1996:

- “Radiografia plaiului mioritic este ca a fecalei: o umbră fără schelet, o inimă ca un c*r, fără şira spinării.” (pag.63)

- “Un popor cu substanţă tîrîtă. Oriunde te uiţi, vezi feţe patibulare, ochi mohorîţi, maxilare încrîncenate, feţe urîte, guri vulgare, trăsături rudimentare.” (pag.34)

- “Românii nu pot alcătui un popor pentru că valorează cât o turmă: după grămadă, la semnul fierului roşu.” (pag. 64)

- “Româna este o limbă în care trebuie să încetăm să mai vorbim sau… să o folosim numai pentru înjurături…” (pag.64)

“Puturoşenia abisală a stătutului suflet românesc… spirocheta românească îşi urmează c*rsul pînă la erupţia terţiară, subreptice, tropăind vesel într-un trup inconşient, pînă ce mintea va fi în sfîrşit scobită: inima devine piftie iar creierul un amestec apos.” (pag49)
hypolita pe 08 Iulie 2014, 07:42
#6
un punct de vedere
cei care ati scris articolul, ati citit ceva inscrisuri de acest ipochimen HRP ? va recomand drept lectura volumul politice! apoi dupa ce ati citit intreaga maculatura sa vedem daca mai aveti cheful sa-i ridicati osanale ( mai ales paragrafele referitoare la eminescu sau despre poporul roman ) dar poate autorul articolului e de alta etnie !? atunci ar fi de inteles veninul varsat asupra profesorului vasile !
Salceanu Valerian pe 08 Iulie 2014, 06:48
#5
Vasile D.
Un comunist frustrat,neinteles,care toata viata lui a fost un suparat si nu s-a iubit nici macar pe el insusi.Un profesoras de Salcia,imbatranit de de atata ura si rautate.Regretul fata de epoca intunecata a comunismului il macina si astazi.
Ilie de la scularie pe 08 Iulie 2014, 06:45
#4
@Autorului
Și mă rog ce mare om de cultură este acest H.R. Patapievici? Că a pus zvastici pe c*rul cailor pe la expoziții? Sau că-și disprețuiește poporul? Oare face el parte din poporul român? El nu este nimic altceva decît o odraslă de komiternist care odată venit călare pe tancul sovietic, a devenit kulturnic. Cu tot ceea ce a dec*rs ulterior - distrugerea elitelor culturii românești și înlocuirea cu kitsch-ul roșu. Faptul că este lingăul lui Băsescu nu-l face om de cultură cu adevărat. Ca și așa zisul Tismănaru (în realitate Tismanenko), și el odraslă de komiternist, care chipurile a întocmit un raport de condamnare a comunismului (culmea cinismului și ipocriziei), om de încredere al aceluiași președinte ilegitim moral. Iată cine stabilește normele de morală și de cultură in România!!! Urmașii direcți ai ciumei roșii! Nu că D.V. Delceanu ar fi și el altceva decît un kulturnic, dar hai să fim serioși, el nu se deosebește cu nimic de cel pe care-l critică.
Spune-ți părerea!

*:

*:

*:

grinLOLcheesesmilewink
smirkrolleyesconfusedsurprisedbig surprise
tongue laughtongue rolleyetongue winkraspberryblank stare
long faceohhgrrrgulpoh oh
downerred facesickshut eyehmmm
madangryzipperkissshock
cool smilecool smirkcool grincool hmmcool mad
cool cheesevampiresnakeexcaimquestion
* caractere rămase

Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam aceste mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.